Буринська районна рада
Буринський район, Сумська область

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області інформує

Переглядів: 56

ДФС видано понад 9,5 тис. ліцензій. Станом на 12 серпня 2019 року ДФС видано понад 9,5 тис. ліцензій на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Найбільшу кількість ліцензій – майже 6,8 тис. видано на здійснення роздрібної торгівлі пальним. Понад 1,6 тис. ліцензій отримали платники на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. На оптову торгівлю пальним, за наявності місць оптової торгівлі видано  314 ліцензій. На зберігання пального видано 780 ліцензій, для виробництва пального – 23 ліцензії. Реєстр суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним розміщено на вебпорталі ДФС у рубриці «Реєстри».

Нагадуємо, що відповідно до внесених змін до діючого законодавства з 1 липня поточного року суб’єкти господарювання, які здійснюють виробництво, оптовий, роздрібний продаж та зберігання пального, повинні отримати ліцензію на таку діяльність. Такі зміни запроваджено з метою скорочення обсягів тіньового ринку пального, збільшення податкових надходжень та покращення якості нафтопродуктів. Ліцензія видається за заявою, до якої додаються документи, перелік яких визначено Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Митники зупинили спробу незаконного переміщення старовинного самовару

Самовар з металу жовтого кольору 1896 року виготовлення виявлено у громадянина Росії, який прямував у напрямку Російської Федерації.

На митному посту «Бачівськ» 13.08.2019 працівниками Сумської митниці ДФС було зупинено автомобіль «HONDA», під керуванням громадянина Росії, який обрав форму проходження митного контролю «зелений коридор». Під час проведення огляду, в багажному відділенні автомобіля, без ознак приховування, було виявлено самовар з металу жовтого кольору. Самовар мав надпис «Товарищество паровой самоварной фабрики наслъдниковъ Василія Степанович Баташева, 1896 року виготовлення» у зв’язку з чим при переміщенні його  через митний кордон України встановлені обмеження згідно зі статтею 197 Митного кодексу України та Наказу Мінкультури і мистецтв України №258 від 22.04.2002.

Враховуючи вказані обмеження, дії по переміщенню самовару через митний кордон мають ознаки порушення митних правил, передбаченого частиною статті 471 Митного кодексу України.

Дізнайтесь про розміри ставок місцевих податків та зборів

На виконання вимог Податкового кодексу України, на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено зведену інформацію про розміри та дату встановлення місцевих податків і зборів на відповідних територіях.

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

У разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами Податкового кодексу України, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з його норм із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Для уточнення інформації щодо прийнятих рішень платники податків можуть звертатися до органів місцевого самоврядування, на території яких знаходяться об'єкти оподаткування.

Після придбання транспортного засобу необхідно подати повідомлення

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу на те що платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому розділом VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами (далі – Порядок № 1588).

Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків (п. 8.4 розділу VIIІ Порядку).

Отже, у разі придбання (оренди) юридичною особою транспортного засобу для своїх господарських потреб повідомлення за ф. № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після придбання (оренди) за основним місцем обліку такої юридичної особи.

Слід зауважити, якщо юридична особа в повідомленні за ф. № 20-ОПП вже зазначила транспортні засоби, які знаходяться у її власності (оренді), то при наступному придбанні (оренді) або відчуженні транспортних засобів в повідомленні за ф. № 20-ОПП зазначаються тільки ті об’єкти по яких сталися зміни.

Легалізація роботи та заробітної плати

Головне управління ДФС у Сумській області постійно проводять роботу  з  керівниками,  головними бухгалтерами підприємств та фізичними особами – підприємцями (далі ФОП) з питань виплати заробітної плати і підвищення її рівня.

Так, за результатами спільних дій органів ДФС та  місцевої влади 508 підприємств підвищили рівень заробітної плати в наслідок чого до бюджету додатково надійшло 2,5 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.  За результатами проведеної роботи з ФОП, які виплачують заробітну плату найманим працівникам менше мінімальної,  до бюджету  надійшло 878,7 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.

В ході документальних перевірок з питань своєчасної виплати заробітної плати, повного і своєчасного перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного соціального внеску встановлені порушення у 27 юридичних осіб та 76 ФОП,  за результатами яких  визначені додаткові платежі до бюджету на загальну суму  22,6 млн. грн., з яких до  вже сплачено 5,1 млн. гривень.

Також, протягом січня-липня поточного року фахівці фіскальної служби Сумщини виявили 373 особи, праця яких використовувалася без оформлення трудових відносин та 3 громадянина, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації.

« повернутися до списку новин